söndag min vänner, söndag.

jaop söndag tyvärrrrr.
har precis blivit upphämtad utav systermalin hemma hos lovisa som jag sov hos :-)
blev en trevlig kväll igår. började med att jag mötte upp lovisa, ida och karro vid ica i säter. men gick till willys istället och köpte godis, följde sen med karro som skulle till malin där det var fest, men det var egentligen bara meningen att vi skulle säga hej. men blev så att vi sprang hem och åt hemma hos ida och sen tillbaka till malin. körde lappleken som var riktigt kul faktiskt. stannade dock inte så länge eftersom jag och lovisa skulle hem till skäve. så tog på oss ytterkläderna och träffade på några 93or där ute som hade käkat pizza och bra gärna ville komma in, men icke!
åkte sen hem och hade trevligt hos lovisa. blev att vi la oss ganska tidigt, men blev ingen tidig natt. eftersom det blev mycket prat och mycket hosta.

är hemma nu iaf. och saknar redan bruttan!
anna och adrian saknar jag bra mycket också.
men lovisa och anna träffar jag imorgon och adrian på onsdag då jag och alice åker och kollar på hana match. <3

blir att kika på bikini och annat nu.
hare! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0