hos ida

hej alla glada.
slutade skolan för en timme sen, och ida slutade klockan två. eftersom det är tisdag och då har jag hemkunskap sista lektionen. gjorde rulltårta, men jag tror faktiskt inte det blir så att jag och anette äter den som vi hade tänkt.... eftersom någon just trampade på den. hahah jävla ida.
aja.. ida och anette kom och hämtade mig vid hemkunskapen klockan fyra. så nu sitter jag och ida här i sängen hemma hos henne. vi har precis tagit några FULA cambilder som vi kan bjuda på, fast ni får bara två.

blir att äta nu. hörs /S





NI DIGGAR OSS VI VET.

Kommentarer
Postat av: alice

grymt snygga brudar!

2010-01-19 @ 18:57:38
Postat av: jag blev tvungen

jag blev tvungen att kommentera:D

2010-01-23 @ 17:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0