hey baby! oh ah.

hejhej!
sov hos anna och elin inatt. kvällen spenderade jag och elin framför datorn och hade videosamtal med kalleboi, snacka om att jag ägde honom igår också!
och natten spenderade jag inne i annas säng med hon. ny tatuering har jag införskaffat mig, hahah!
somnade väldigt fort tydligen och va inte världens härligaste inatt, jag har tydligen petat anna i ögonen och slagit till hon och legat på henne och en massa saker! haha.
har iaf kommit hem nu. mamma och nicole hämtade mig runt tre kanske.
så har precis duschat och packat väskan, för inatt så sover jag hemma hos adrian.
åker dit ett tag efter att alla har kommit hem från avesta. micke har nämligen dömt match där.

nej nu ska jag ta och hämta luren och se om jag fått nått svar från ida.
hare gött! /S

Kommentarer
Postat av: michaela

om det är någon som är fin så är det du sandra!<3

2010-01-23 @ 18:52:21
Postat av: elin

svar till adrian:

sandra är kung ;-)

2010-01-24 @ 00:06:05
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0