falun today

hejhej!
satt mig här en snabbis för att kika runt lite.
är ganska upptagen egentligen men AJA.
håller på att platta håret och gör mig i ordning.. för när mamma kommer hem från jobbet så drar hon jag och pappa hem till malin i falun som fyller år imorgon.
sen får vi se om jag övernattar hemma hos ellen som bor i grycksbo tror jag det va! :-D men isf blir det nog ingen uppdatering alls.
kanske en sväng hos malin. jaja vem bryr sig.
du ska jag ta och sätta mobilen på laddning.
ha det bra. pössar.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Svar: Har aldrig gjort det åt någon annan innan, men det kan jag nog hjälpa dig med om du vill :)

2010-01-07 @ 15:45:37
URL: http://glasflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0