falun-hedemora

hejhej!
kommit hem från falun nu.

dagen började väl med att jag och ellen segade oss upp ur sängen och gjorde oss klara för att gå till bussen som gick till stan.
när vi kom till stan så hade vi lite tid över innan hon skulle pierca sig så då gick vi in på gina tricot. hon köpte ett par jeans och jag ett par trosor.
hejade på sara och johanna inne på gina också. :-)
blev lite bråttom när vi stod där i kön.
så ellen och josse fick nästan springa till placet där hon skulle pierca sig, medan jag skyndade mig för att leta på bussen jag skulle hoppa på, som skulle gå till bojsen.
så hoppade av där och gick hem till micke. fast stannade inte där så länge, nån timme kanske. sen gick vi fyra till malin. fast jag och micke tog malins bilnycklar så skjutsade han mig till östra hamngatan där bussen gick hem.
klev på bussen och nu sitter jag här!  :-D

har fått en hel del promenader idag, och snacka om att det är kallt.
börjat hosta rätt mycket så tror nog att jag är påväg att bli sjuk.

ska ta och äta en apelsin sen lägga mig i sängen och vänta på bättre tider. haha eller ska vänta på sms från ann0h.
jaja, helt meningslöst inlägg men here you have.
hade gött, pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0