söndag.

hejhopp.
vaknade för en timme sen av att pappa sa att det var mat. hah :-D
så gick upp och åt och visade sen mamma en video på datorn.
det är det enda jag hunit gjort idag faktiskt.

lite senare, ungefär om två timmar kanske, så är ida hemma igen. :-)
hon har varit och skjutsat ludde till gävle tror jag.
när hon kommer hem iaf så möter jag nog henne vid södra kurvan (?) säkerligen, sen vandrar vi mot stan.
julskyltningen slutar klockan sex. så kanske hinner med en timme eller någonting! :-D
men ska bli skönt att träfffa henne igen. saknar henne redan ju! :-) <3

nej nu måste jag ta och göra mig i ordning.
puss!



Jag och min underbara friend AJDAE! <3 hehe bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0