Lördag

hejhej!
sov ju hemma hos stina igår.
somnade tre gånger under filmen som vi kollade på.
så direkt när filmen var slut så gick vi ner och la oss och sov.
dagen efter, idag alltså.. så satt stina uppe på elin's rum vid datorn hela förmiddagen medan jag sov :-$
det är ju inte det lättaste att väcka mig heller så. och tro mig, stina vill inte ens försöka längre :-D
men när jag väl vaknade till liv. halv elva tror jag klockan var. så gick vi upp och åt frukost och klädde på oss.
stina skulle till stallet på nå taco grej :-) så jag fick skjuts hem utav thomas.
och här hemma var det ju helt dött. mamma och pappa är i örebro och sumo är i falun hos mormor. :-)
skönt att vara själv för en gång skull!
men när dom väl kommer hem så ska jag ta och börja packa tror jag. blir en jävla massa packning med mig.
datorn ska vara med också! så blir typ tre väskor eller nått ?
längtar sjukt mycket till jag får sova hos malin och tiiiger! :-) 
kommer bli en toppen vecka, det känner jag på mig.



sjuuuuukt gammal bild.
men världens underbaraste syster :-)


ska hämta min mobil som ligger på laddning nu!
pusshej!
/sandra


Kommentarer
Postat av: stina

JAG ÄLSKAR DEJ BÄSTA!

thihih

2009-11-07 @ 23:44:59
URL: http://stiinaagner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0