jag är så glaad så glaad!

Hej allihopa!
jag har precis kommit hem från skäve. har varit med lovisa hela eftermiddagen :-)
gud så underbaaaaaaaaaaaaart. ni fårstår nog aldrig vilken känsla det är!
älskar er allihopa, Lovisa Ann-Marie Linus Jonas och Lina såklart! <3

har gått fin fint i skolan idag!
dock lite drygt med svininfluensa reglerna som dom har införskaffat. men så äre helt enkelt.
fick tillbaka hemkunskaps proven. och resultatet var ju inte det bästa. fast blev ju godkänd och skönt det. men om jag hade haft ett poäng under hade jag fått omprov. icke bra!

skolkatalogen har kommit också. -.-

aja, slut babblat här nu.
för nu ska jag ta och gå in i duschen. sen måste jag kika lite mer på pappret som vi har prov på imorgon.
pussar!
hoppas ni mår lika bra som jag :-)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du är min bebis och jag äääääääääääälskar dig bbby

2009-11-17 @ 22:28:20
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

BÄSTA VÄN

2009-11-17 @ 22:29:42
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0