hemma hos stina

hejhej :-)
idag ni... då äre fredag! :-D
började med utvecklingsamtal klockan åtta.
strax efter det gick vi och åt frukost, jag stina robin mattias elin anna oh några..
dagen gick väldigt segt.
slutade klockan tre borta vid bilden. :-)
när jag slutade så kom malin och hämtade mig och stina!
vi åkte förbi och köpte hårfärg på hemköp... åkte hem och satte på musik och amanda och sabina kom över för att amanda skulle färga mitt hår :-)
blev riktigt nöjd. fast ser inte så stor skillnad men aja.
sen helt plösligt så står stinas pappa utanför och frågade om vi skulle ha skjuts till stan.
så det var ju bara att ta på sig jackan och sticka ut till bilen.
när jag och stina kom ut så stod linnea dahlqvist och idafisen utanför :-)
blev bara lite kramar sen stack vi.
hände  verkligen I N G E N T I N G ute... så gick hem i spöregnet för inte så länge sen.
blev en sväng förbi okq8 och köpte lite gottgott också:-)
så nu blir det fredagsmys på riktigt. blir att starta filmen American Pie. inte direkt någonting man kan tröttna på iaf :-D

kommer resultat på håret sen också.
aja. smsa, pussss!
/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0