härlig torsdag!!

snaaaaaaaart fredag, gud så gött!

hade matte prov idag i skolan. fick 19/20 rätt så lite nöjd är jag allt :-) i morgon har vi b delen kvar att göra bara.
aja, efter skolan idag så gick jag till jvstn och mötte lovisa. vi tog bussen till borlänge, gick in på kupolen och köpte julklappar sen vidare till friskis och svettis. kom nån minut försent men det va coollungt, och vi gick tio minuter tidigare också för att hinna med bussen.
va riktigt härligt att träna idag, fast det är det alltid men iaf! :-D
påvägen till hedemora så hoppas lovisa av bussen i säter och jag fick åka själv resten av vägen.
när jag kom innan för dörren så fick jag sms från ida och det slutade med att micke och jag hämtade upp henne sen skjutsade han oss till stan. gick en jävla lång promenad och snackade om ALLT, om man nu kan kalla det snacka. sjunga är nog rätta orden, visst ajjdaa? :-D

kom precis innan för dörren och har inte duschat än. blä.
så jag ska gå in i duschen nu, ska bara skriva klart det här onödiga inlägget.
klockan är redan halv elva och borde egentligen sova nu, för imorgon kommer jag vara helt slut när jag kommer innan för dörren!
bli en helkväll med ida :-D:-D får även träffa hennes boyfriend när han kommer med tåget runt 12, hehe det kan bli kul :-) fast dock tycker han att jag är lite mysko.. haha är väl så !

micke, nicole och neo sover här inatt också !! :-D
så micke skjutsar mig till skuuulan imorgon, :-) gamla goda tider då kan skjutsade mig varje dag. saknar det jag..

nej nu ska jag sluta babbla så jävligt. duuschaen nuu!
GODNATT!!



neo i sin söta björndräkt :-) beeeebis! <3


Kommentarer
Postat av: iiiiiida'g :-)

VI ÄR BÄST GUMMAN!!!!!!



imorgon ska vi äääääga :-D

jag ska säga åt min syster att komma typ 00.30 ist så kan vi hääärjjja lite för ludddde!! ;-))))))))

LOVE YAA BABYYYYYYYYYYYYYY <3

2009-11-26 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0