första prao dagen avklarad

hejhej!
idag vare första prao dagen. gick super fint.
var en timme tidigare än när jag började. eftersom malin började klockan åtta.
men när klockan var nio gick jag in på kontoret. fick träffa chefen och den andra praktikanten.
vi fick en varsin ica tröja som vi ska ha på oss under hela veckan. sisådär 86758989576 storlekar för stora :-D
men iaf så fick jag och ellen ( den andra praktikanten ) fronta varor, lägga ut nya och sätta ut prislappar under hela dagen. det var inte det roligaste, men tur att ellen också praoade just den här veckan. blev mycket skratt kan jag lova. :-D

när vi slutat så åkte jag och malin till morbror anders. fick träffa min nya kusiner. ville och viggo, jätte söta :-)
stannade ine så länge.
men när vi kom hem så gjorde malin i ordning maten. så nu har vi precis ätit och sitter och kollar på "Dumpa honom" som vi hyrde innan vi åkte hem idag. :-)

ska kolla på filmen nu.
puss! /sandra



bild på tiiiger, malins katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0