DET SNÖAR!

det snöar och det har gjort det hela dagen! underbart :-D

va helt okej i skolan idag. alltid kul när stina är lite småtrött :-D
efter skolan så kom pappa och hämtade mig.
när jag kom hem satt jag på mig mössa, halsduk och jackan. fast hade dock jackan på mig innan men ändå.
tog på mig det och sen satt jag mig vid datorn.
haha, jag fryser ju bara jag kollar ut.
tog alldeles precis av mig jackan och det där, så nu sitter jag här och fryser.

sitter och väntar på att mamma ska komma hem så att hon jag och pappa kan åka till falun. :-)
vi ska lämna sumo hos mormor och kajsa. eftersom vi inte är hemma imorgon.
sen får vi äta mormors kött och potatis. (L) u n d e r b a r t
sen blir det nog en sväng förbi micke, nicole och neo :-)
och om jag har tur så får jag kanske träffa mina nya kusiner ville och viggo(?) :-)

mamma
lä inte komma hem på ett tag så jag funderar på att börja småpacka lite..
sover ju i falun på söndag till fredag. enda dagen jag hinner packa på.. och kanske lördag.
ska leta på en väska nu.
byebye!
/sandra


Kommentarer
Postat av: stina

HAHAH,IMORN ÄRE FREDAH (y)

haha,tummen!

2009-11-05 @ 21:10:24
URL: http://stiiinaagner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0