stina är hääär!

hejhej.
amanda följde inte med till donken. :-( men hade trevligt ändå. :-)
först gick vi hem till stina och åt tårta med evelyn. sen vidare till donken och käkade glass och pommes.
mami kom och hämtade oss eftersom det är så jävla kallt ute.
så nu sitter vi här nere och kikar runt lite. ska nog slå på en film eller någonting, kanske dricka glögg eller någonting :-)
inge mer uppdatering för idag. och inte imorgon förren jag kommer hem från falun.
får nog träffa min ÄLSKADE ELLEN imorgon också!!!!!! hoppas jag verkligen. :-) när vi ändå är i falun..
aja hejdå.



en sprillans ny bild på stina.
tagen med min braiga cam! :-) eller ja mickes.

Kommentarer
Postat av: stinaagnér

tjenare snygging,msn? (a)<3

2009-12-21 @ 22:59:42
URL: http://stiiinaagner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0