lite sådär seg morgon!

hejhej!
nu har jag och anna börjat gjort oss i ordning.
åt frukost runt tre och ja vi har varit allmänt sega, haaha! :-D

blev en helt lyckad kväll igår :-)
först ishallen med fjut isac och pascha med anna.
drack en kopp choklad sen vandrade vi till tobias hedman.
väl framme så va vi som två små isbitar, kan jag lova!
hemma hos hedman så va det han,jag,anna,anton och tobias. fast senare så kom även evelinn, ida och ruuska!:-)
runt elva så gick jag och anna hem till mig och åt lite tacos och sen la vi oss i min säng och kikade på film. och lite snack innan vi somnade också! :-D:-D:-D

senare ikväll så ska jag och anna kika på bio. :-)
tror filmen hette trubbel i paradiset!
efter filmen så drar vi hem till henne och sover där.
så blir nog en lyckad kväll idag också. :-)

men nu så måste jag ta och göra mig klar, för snart drar jag och anna till bion.
ha det göttans så länge! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0