23 december

först måste jag säga ...
GRATTTTTTTTIS JOOOOOOOOOONAS! som fyller gubbe idag ;-) mahaha!

godmorgon gott folk! :-)
jaja klockan är snart halv ett.. men morgon för mig.
sitter uppe på mammas dator. tror nog bara att det är jag och micke som är hemma, men han sover ju såklart.
pappa är på jobbet, och mamma&nicole är ute och åker pulka med neo tror jag.. eller ja dom är ute iaf :-)

vad händer idag...?
ingenting tror jag. bara sätta upp julgranen och få mamma att ringa guuun!
för snaaaaaaaaart åker jag och lovisa till SÄLEN!!!

ska ta en dusch nu, innan micke vaknar och duschen är upptagen..
byebye!



BÄVERFITTORNA KOMMER SITTA PÅ HELA TIDEN I SÄLEN!

Kommentarer
Postat av: lovisa

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD KUL VI KOMMER HA GUMMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (k)

2009-12-23 @ 20:31:31
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0