sprutande mjölk

tjenixen!
hittade på hel del tokigheter när anna var här.
haha och ja vi satt vid köksbordet och äh glöm det!
hon fick då mig att spruta ut mjölk ur munnen pga att jag började asgarva. hahahahha.
har haft en toppen dag, även fast det inte blev så att vi åkte skridskor.. isen va inge bra sa dennis så vi sket ire.

just nu: smsar jag med alice.. det blir så att hon hänger med och dansar med mig på söndagar ist. amanda ville icke. men blir bra det också! :-)
och camar med ida och anna. och snackar med bby som nyss klickat hem sig en mobil (Y)

ska ta och bre mig en mackis och äta. kanske uppdaterar en sista gång senare eller så gör jag det imorgon när jag sover hos ida om jag lyckas sno datorn en sväng! men vi ska hitta på så mycket har vi bestämt så får allt se hur det blir. jaja puss på er. /S



Kommentarer
Postat av: lovisa

äntligen! :-d

bra jobbat adrian!!!!!!!!!!!!

2010-01-19 @ 18:35:08
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0