jävla hoooooosta.

hejhej!
inge bra uppdatering här inte.
men var första skoldagen idag. jag var övertrött och översocial när skolan började. men när andra lektionen kom ungefär så började min hosta komma tillbaka och hostade igenom hela lektionen ungefär. hostade så mkt så jag började gråta, inte för att jag var ledsen utan för att dom bara kom ;o helt konstigt. men så har sett ut som en "brun banan" hela dagen pga av det.
näst sista lektionen var det SO men Anders, vår nya lärare. och tror inte jag gjorde speciellt bra intryck eftersom jag somnade till typ fem gånger. var sjukt trött så kunde inte göra något åt det, hah.
sen sista lektionen var det "marianne passet" så gick ner till idrotten för att säga att jag inte skulle vara med, så tog och gick tillbaka till skolan och satt mig där och väntade på att mamma skulle skjutsa hem mig. fast hade sällskap utav min granne som nu längre inte är min granne eftersom han flyttat till ludvika. hehe.
väl hemma så åt jag och sen gick jag ner och la mig och sov, sen så har jag sovit till nu.
ska nog bara gå upp och äta något sen sova igen.
hörs kanske imorgon eller något.. tror jag stannar hemma från skolan imorgon.. åh..
aja hörs! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0