hockeyyy

tjenixen!
denna dag har varit väldigt bra faktiskt. :-)
det började med att jag och ida klev upp ur sängen runt nio ungefär.
hade ju sovmorgon därför jag sov hos ida.
men klädde på oss och gjorde oss i ordning och åkte till vasaaulan där vi skulle kolla på en musikal med skolan. det var treorna på gymnasiumet som dansade och shit. :-)
va rätt bra tycker jag! haha och gittanberit tyckte nog också att det var helt okej! :-D
efter musikalen fick jag anna elin och ida skjuts till skolan.
skolan gick väldigt fort eftersom vi missade alla lektioner innan lunch.

efter skolan så fick jag och ida skjuts till stureskolan där vi skulle möta upp adrian.
gick och tog ut pengar och sen vidare till söt och surt för att jag skulle tanka på min mobil.
ida blev hämtad där nånstans också.
så jag och adrian gick hem till putten där vi inte gjorde så mycket förren vi skulle gå till busstationen och ta bussen till långsta.
när vi kom fram så hade adrian redan haft uppvärmning i ungefär en halvtimme..
men ändå så gick jag putten och adrian till ica för att han skulle ha någonting att äta, haha.
sen till nån trappuppgång och hämtade hans saker och tillslut till ishallen.
han gick till omklädningsrummet och jag och putten gick till läktaren där alice och mansur satt.
saknat alice så mktmktmkt trevligt :-)
matchen slutade 5-2 till smedjebacken tyvärr..

efter matchen fick jag och alice skjuts hem utav caspar som ändå skulle skjutsa hem kakan som bor på min gata.
skjutsade först hem alice och sen åkte vi tre till ishallen och kikade på sista sekunderna av alagsmatchen.
snacka om att det var folk där. har aldrig sett så mycket folk i hedemoras ishall. haha.

men nu sitter jag iaf hemma, kom hem alldeles precis nyss ungefär.
fast ska ta och avsluta det här och dra ner och lägga mig i sängen och kika på andra avenyn som min mamma varit snäll och spelat in åt mig.
plus att adrian ringer nog vilken sekund som helt typ. :-)

RÄTT SOFT DAG!
det blev ett bildlöst inlägg men men ingen som bryr sig tror jag.
hare så länge! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0