ANNA & ELIN 15 BAST

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ANNA OCH ELIN.

denna dag började med att jag gjorde mig i ordning ganska tidigt på morgonen. sen åkte jag och malin förbi hemköp, sen skjutsade hon mig till skolan.
när klockan var halv nio så satt jag, robin'r, markus, mattias, stina och en massa folk vid studieytan och väntade på att anna och elin skulle komma. så när dom väl kom ställde sig alla upp på stolarna och sjöng för dom när dom klev innanför dörren. ( video kommer nog när jag köpt usb-kabel eller om jag lånar utav ida )
sen så rullade väl dagen bara på..
sista 80 minutrarna så hade vi idrott, och vi skulle gymma. så vi fick skjuts utav jimmy's mamma ner till vasahallen.
linus, mats och några va där inne  :-)

när klockan va strax efter tre så kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig hem till anna och elin.
så har väl bara käkat tårta och anna har fått en tv och lite annat också.
blir så att jag sover här inatt. :-)

just nu:
elin sitter på golvete breve mig och skriver nånting. OCH klagar på min spotifylista som är dubbelt så bra som anna's
anna håller på att fixa med tv;n.

OJOJOJ nu fick vi skabb i ögonen också för att det vandrade en *** **** förbi.
nej nu får ni en bild sen måste jag tvätta ögonen.
och det kommer tre videoklipp från skolan också, när dom har laddat klart.
kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0