sandra eriksson




OM DIG:
Namn- Sandra
Bor - Hedemora
Syskon - Michael, Malin, Adam & André
Född - 5 september 1995
Ögonfärg - grön och blå
Längd - vet inte, 158 kanske?
vikt - 46.6
Sko storlek - 37
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken -
 jungfru

Hårfärg - brunett
Födelseort - falu BB



DAGENS

Låt -
ingen speciell tror jag :-)
Saknad - ingen kommentar
Kläder - kommer inte ihåg. haha
Underkläder - trosor&bh

Mat - lite gurkor och två mackor :-o
Köp - ingenting
Göra sen - måste läsa klart boken som ska in imorgon.
Godis - segt
Pinsammaste - kommer inte på någonting nu :-D

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - nej. eller jag vet faktiskt inte, brukar inte göra det :-D
Tycker du om godis - jadå, men inte lika mkt längre.
Hur många gånger i veckan äter du godis - vetej.
Äter du oftast nyttig mat - någolunda tror jag väl.

Tycker du att du själv är söt/snygg -
Du ger mycket komplimanger till andra - jadå.

Är du nöjd med ditt förnamn - det duger väl
Du tycker att du själv är smart - ja, men det är jag nog ensam om :-D
Vad är det sämsta hos dig - vetinte.
Vad är det bästa hos dig - vetinte.
Har du bra självförtroende - jarå, för det mesta.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - ojdå. hmm kanske fem timmar?
Du tycker om att vara med tjejer - ja. eller det beror väl på.
Känner du dina grannar - självklart
Vad har du för färg på dina underkläder idag - svart och blå.
Äger du några Björn Borg kalsonger - nejru
Hur många? -
Är du en Björn Borg-fjortis ? - nej, det kan jag då inte påstå.
Gillar du skolan - nej

Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument -  nepp
Sporter/aktiviteter har du gått i - gymnastik,dans,ridning,handboll,fotboll,skridskoskola,friskis&svettis. kommer inte på något mer nu iaf.
Har du några tatueringar - nej det har jag icke.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - inte en blekaste
Tycker du om djur - ja det gör jag.



BRUKAR DU...

Sova - ja? det finns nog inget bättre.
Ta mediciner du inte borde ta - nej,
Röka - nej
Snusa - nej.
Skada dig - nej
Klä dig i svart - jappsi
Lita på folk - ja det gör jag väl.
Skada dig med flit - nej inte direkt.
Drömma mardrömmar - inte ofta.
Gå i skolan - mmm
Gå i kyrkan - nej
Ljuga - nej
Vilja dö - nej


HAR DU...

För många vänner -
 kan man ha för många?
Förföjelsemani - ibland kanske.
Någon annan psykisk sjukdom? - nej
Skadat någon? - nja det vet jag inte :-D
Färgat håret - massvis :-)
Några piercnings - tre stycken i öronen.
Några tatueringar - nej
Egen dator - yes
Gjort bort dig rejält - det har jag nog, men kommer inte på någonting just nu.




ÄR DU...
Snäll -
fråga nån som vet.
Snygg - fråga nån som vet.
Söt - fråga nån som vet
Kort - ja
Klantig - självklart. :-D

Kommentarer
Postat av: jennifer borg

SV: Du med bejbiiiiii! <3

2009-09-25 @ 08:29:29
URL: http://pphoto.blogg.se/
Postat av: jonte

haha måste se om de funkar o kommentera :D men fin bild :)

2009-09-26 @ 00:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0