klassikern!

skola idag.
rätt chill dag ändå.
engelska - svenska - so ( fast vi hade inte so. vi hade ju typ som yasuragi )
för dom som inte vet så är yasuragi ett ämne vi har på vår skola. och det är nog det roligaste ämnet då man sitter bakom bänken med papper och penna. :-)
efter dom lektionerna så hade vi lunch.
sen efter vi hade ätit så gick alla på högstadiet upp till brunnsjöberget för att vi skulle gå/springa. klassikern kallar dom det för.
man fick välja om man ville springa 8 km eller 12. om inte mer.
jag och lovisa karade 8 km iaf, utan att fuska som vissa andra gjorde. så vi är nöjda iaf.
sjukt trött vart jag efter. somnade till och med på soffan när jag kom hem.
det var tur att jey och linda ringde så jag jag fick tillbaka lite liv i mig. :-D
men
nu ska jag ta och gå ner och städa lite på rummet. ser åt helvete ut.
sen ska jag nog ta och plugga, det behövs verkligen.
har naturskolan jag ska göra, svenska, engelska läxa, so läxa, faktatext, bokredovisning. aaah vet inte allt vad det är....
så det är väl lika bra att sätta igång så jag blir klar någongång.
pusss. / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0