hedemora -.-

hejhej!
nu är jag i hedemora -.- SUGER!
fast det är underbart att få träffa sumoälskling igen! <3
men ska ju tillbaka till falun senare ikväll. :-)
sista natten jag sover där den här veckan... :-(

just nu!
jag har precis ätit, och malin har åkt till hennes friend alma.
och jag sitter och väntar på linda som är i stallet :-) ska träffas en sväng och prata en massa innan jag drar tillbaka till <falun3!
såg att hon klev innanför dörren precis, så hon är nog klar snart, hehe! :-D

när vi är tillbaka i falun igen så ska vi gå/åka till micke :-)<3
ska lämna rakapparaten och hälsa på neo! och brur o nicole såklart :-)
senare blire nog sängen dirr när man kommer innanför dörren. är helt sjukt trött på kvällarna.

och imorgon så är det sista dagen på praoen och även sista dagen jag får träffa ellen på ett bra tag. :-( 
riktigt tråkigt!! men ska åka upp till falun och sova hos henne nån dag :-) och hon ska även komma till den här lilla staden och hälsa på också.. hehehe!
när vi slutar så ska jag åka hem till hedemora.
ska sova hos familjen berggren!
och vi ska kanske till avesta, men får se. beror på en grej!

nej nu måste jag ta och fixa lite saker. 
pusshej! 


Kommentarer
Postat av: lisa

shit vad fin din blogg har blivit sötan :)

har du fixat den själv ? <3

2009-11-13 @ 14:50:57
URL: http://liisabeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0