TOLKNING IN MY (L)

hejhejjj.
imorse så vaknade jag upp hemma hos berggren's.
gick upp och åt, senare satt vi på oss stallkläder och drog till stallet.
anna red på benny och elin på iris med mig där bakom som tolkade..
dom har aldrig tolkat efter iris, så jag fick bli en försöks kanin men det gick ju hur bra som helst.
det är sjuuuukt hur roligt det är!!! :-D

aja jag har inte tid att skriva nå mer.
för jag ska kika på lite kläder. senare åker jag och anna hem till mig. hon sover hos mig inatt!! :-D:-D
så vi får väl se vad som hittas på ikväll.
ha det bra så länge.


Kommentarer
Postat av: anna

haha sööööööööta!

2009-12-21 @ 12:41:38
URL: http://annalinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0