ooont i magen.

hejhej!
det blev en riktigt lyckad kväll/natt igår hemma hos ida med loooppen :-)
mamma kom och hämtade oss klockan tio över åtta hemma där.. ida skulle med bussen vid ishallen för hon skulle till kupolen på MELLANDAGSREA. och lovisa hängde med hem till mig, fast hon åkte nån efter nån timme till sälen...
när lovisa hade åkt så somnade jag. och gud så skönt det var, eftersom man inte fått så mycket blund inatt plus att jag har haft så sjukt ont i magen. fast har det dock fortfarande..
resten av dagen och kvällen tillbringar jag här hemma i min säng och slappar.

dagarna framöver så kommer jag ha fullt upp..
imorgon(söndag): anna sover här.
måndag: kika när micke dömer hockeycup i ishallen.
tisdag: MELLANDAGSREA med lovisa, sover även där.
onsdag: jag och westom familjerna åker till sälen.
torsdag: NYÅR!
sen ska jag och lovisa åka slalom och hitta på en massa annat i sälen tills vi åker hem den femte tror jag.

lite uppdatering nu iaf.. orka inte skriva något mer nu eftersom magen värker.
ha det så bra.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0