falun hela dagen lång.

tjenixen.
runt ett kom vi till slut iväg till falun.
blev först att vi åt hemma hos stinas mormor, sen vandrade vi till stan och shoppade lite.
eller stina gjorde iaf :-) jag fick bara med mig en svart kofta och en julklapp som stina köpte till mig där. hihi tack sötnos!
påvägen hem så blev vi fast i en bilkö i kanske en halvtimme eller något. har fortfarande ingen aning om vad som hade hänt.
hahaha och gissa vad?! jo stinas pappa lyckades hamna bakom oss utav alla miljontals bilar som var där i kön, och han hade åkt ifrån mora :-D rätt lyckat tycket jag. ! hah
jaja, kom hem till slut iaf :-)

så nu sitter jag här i källaren som vanligt, fast har sällskap ut av mikey, min broder! hehe. fast han sitter och fixar nå wow shit på min dator. han ska nog låna den eller något liknande.

IDAG ÄR DET TISDAG FÖRRESTEN!!!
andra avenynnnnnnnn. helt galeeeeeen är jag i det.
efter det så ska jag försöka övertala mami att låna ut bilen till micke och få med han och ut och åka en sväng.
så som vi alltid gjorde förut.

bjuder på två bilder innan jag avslutar detta.
först en bild på mig och stina idag, och sen en bild på micke som jag tog alldeles nyss! :-D





het va ? ;-)

Kommentarer
Postat av: anna

micke är då lika snygg som alltid, HAHA!

2009-12-22 @ 20:38:35
URL: http://annalinneab.blogg.se/
Postat av: stina agnér

hahaha,snyggingar alla TRE :D<3

2009-12-22 @ 20:43:39
URL: http://stiiinaagner.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e sjukt lik Yasmina från idol 2008 ! (-:

2009-12-29 @ 11:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0