anabanana

hejjjsan! :-)
sitter här och lyssnar på en cs-skiva som micke brände förut! :-D
en jävla blandning äre på den. nordman/markoolio/magnusuggla/metallica och massa, men det va just den skivan som jag, micke, mamma och robin jämt spelade. om det är något man saknar så äre väl när micke och malin bodde hemma! :-(

jaja... sitter och väntar på anna iaf! hon är i stallet just nu och rider :-)
och hon är väl klar om nån halvtimme eller två. då ska jag ta mig till hon och elin. :-)
stina ska ju dock inte med..

nu ska jag ta och leta på ett par mjukisbyxor och fortsätta göra mig i ordning.
det blir en toppen kväll, sisåhär första dagen på lovet. riktigt taggad är jag! :-D
hörs av senare! pusss



kolla vilket sjukt hår annaälsklingen har.
hon färgade håret imorse, och gud så snyggt det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0