onsdag

Hejhej.
Snön gör mig tookig! Åh, vill verkligen bort med det så det kan ta och bli sommar snart..

Idag vare inte nån vanlig dag i skolan. Eftersom det saknades massa lärare.
Började med att jag gick till skolsyster på första lektionen då vi hade musik. Men jag hann tillbaka innan vi skulle sluta så jag hann spela lite gitarr och bas.
Lektionerna innan lunch så planerade vi alla åttor för vad vi ska göra på öppet hus. Jag hamnade i Yasuragi-gruppen så ska ha yasuragi i två timmar på Lördag. Anna, Steffi, Emma och Linnea är i den gruppen också.
Så vi planerade massa lekar vi tänke kö. Det blir nog helt okej.
Efter lunchen hade vi No. Fast vi gjorde inte mer än att titta på vad Helene hade att visa oss. Sen sista lektionen hade vi slöjd, så nu är jag snart klar med mitt porträtt.

Blev inte så att jag och jag och Ida simmade eller gymmade, för har så leklans ont i magen hela tiden. Därför jag var till skolsyster. Tror det kan va för att jag är glutenallergisk eller laktos. Så ska nog åka och kolla upp det nån dag.

När jag kom hem så tog jag en vända med Sumo, och sen satt jag mig här.
Men ska inte sitta vid datorn så länge till för måste ha nått i magen innan jag hungrar ihjäl.

Köket nu! hörs på luren eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0