olympicaspelen tisdag.

idag är det tisdag och även olympicaspelen.
fast bara halva skolan idag. andra halva ska ha imorgon.
skönt då slipper jag springa och tjoa. får då ska jag vara ledare för våran grupp.
men idag iaf så gick det hur bra som helst. fick till och med beröm utav en lärare. inte illa pinkat för min del :-D

efter allt det där, runt klockan ett, så gick jag robin och birk till dalälven. för att robin skulle tjocka i sig en pizza. :-)
senare så kom hanna och fanny. så vi gick till vasahallen och chillade.
sen kom birk. och sen linus och andreas. :-) fast dom gick efter ett litet tag..
men dom växlade av med anna. hahaha, ungefär! :-D
vi gick upp mot stan. träffade på linus igen :-) va med han hela kvällen! underbart.
hann med att gå hem till honom en sväng med jey,isak,basse,linda och anna också :-)
fast var mest ute i storstan hedemora :-D
staden där allting kan hända.
päronsoda upp i näsan. TEX :-P

fick skjuts hem utav annas mamma hillevi senare, runt tio någon gång.
hade en trevlig dag med anna iaf, och alla andra :-) var ju sjukt länge sen jag och anna va med varandra. så det kändes skönt att umgås igen :-)

det var iaf min dag det :-)
nu ligger jag i en skön säng med ett skönt täcke, och sjukt trötta ben,  och sjukt trötta ögon. hehe.
så ska nog ta och sova alldeles strax.
ska bara läsa runt lite på lite olika bloggar.
pussehej så länge :-))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0