olympicaspelen onsdag.

olympicaspelen idag med. men idag var jag ju som sagt ledare för mitt lag. jag och linnea gustafsson.
men idag var det inte ett dugg roligt. fy usch blä. hade träningsverk, ont i huvudet och öm i hela kroppen.
och ALLA barnen i min grupp hängde och klängde på mig och linnea HELA tiden. och jag menar det verkligen.
tänkte nästan hämta mina grejer och dra. men tänker på betygen, så jag stannade ändå. :-D
fick även springa 200 meter istället för anton granlund. så mina skor gick sönder ännu mer. och har inga andra. så det som står högst upp på min köplista är lungt ett par nya skor.

efter skolan så gick jag,stina och lovisa förbi vasaskolan. träffade linus. sen så drog vi till söttan och köpte lite godis och sen ner till sveaparken där alla åttor på vasa sprang skoljoggen. fast dom slutade precis när vi kom dit.
men lovisa följde iaf med erik hem till honom. så jag, hanna och stina satt oss på en bänk och åt pannkakor. haha :-D
gick väl hem efter det. men stina svängde av och gick hem till sig och jag och hanna hem till mig.
tänkte göra SO läxan, men blir mycket annat som händer på datorn också då :-)
men nu ska jennnnnnnifer borg fixa min bloggdesiiign. wiiihoo :-D <3
pussshaej, hör av maj ikvaller! ;>

Kommentarer
Postat av: Anonym

p<nnk<kor (y'

2009-09-24 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0