måndag.

tisdag nu men iaf. ( klockan är över tolv. ) vi säger att det är måndag.

seeg skoldag. men det är väl som vanligt?
sov hemma hos lovisa inatt så åkte buss med henne från skäve till skolan.
slutet av skoldagen så var det ju marianne's pass. inte ett dugg roligt faktiskt. hade ont i magen och skit.
hade det imorse också..
aja, efter skolan så åkte jag, lovisa och mamma ner till bowlinghallen. ojojoj det var flera månader sen jag spelade sist. har ju slutat på bowling nu.
och inte skulle jag spela åt mig själv heller. utan åt kerstin som spelar i "girl power".
det gick riktigt bra iaf.. eller nej, men för att vara så längesen så gick det helt okej :-)
slutade med att vi vann med 8-4 iaf. och det lä vi ju vara nöjda med.

efter bowlandet så åkte lovisa hem till skäve.
senare kom anna, och vi gick till soft house.
linda kom efter ett tag också :-)
det var faktiskt helt okej på mjuk huset förengång skull. hehe.
runt tio åkte jag och linda hem. vi gick in och bytte skor och hämtade sumo. gick en liten promenad med honom.
provade på hinderbanan vid ishallen också. hahahaha. :-D
det är ju där jag och linda brukar hänga ;-)

väl hemma igen, så hoppade jag in i duschen. tog en smörgås och gick ner och la mig i sängen.
ligger här än. med datorn i knät såklart :-)
klockan är halv ett och jag som hade tänkt plugga lite... blir nog ingenting med det.
får bli det imorgon :-)
ska nog vara hemma hela dagen i morgon. måste städa ihop lite på rummet och typ plugga och så. :-)
får se om jag hinner va med linda en liten sväng också. men det tror jag nog :-)

ska nog snusa lite nu.
så godnatt :-)
btw.. jag älskar kommeeeentareeer!!!
och min header är tillbaka också förresten, nice va ? :-D



asgammal bild! äh, loveu<3
<- stina - anna - jag ->
bara för stina's skullll.....
bara så ni vet så har inte stina pagefrisyr.
hon har uppsatt så man ser inte hennes söta toffs. mkai?

Kommentarer
Postat av: Anonym

damn you are sexii!

2009-09-29 @ 00:40:44
Postat av: Anonym

SAAAAAAAAAANDRA SNÄLLA TA BORT!

JAG HAR INTE PAGEFRISYR -.-

2009-09-29 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0