köplista!

någonting jag ska införskaffa mig så fort jag får pengar är:

ett rött nagellack. ( eftersom jag har tappat bort burken med alla mina nagellack i. )
ett par örhängen på gina tricot. ( älskar örhängen och speciellt dom. så ge mig 120 kr? :-) )
parfym. ( den börjar ta slut. eller inte riktigt, men alltid bra med parfymer. )
en väska. ( både en vanlig handväska eller vad man ska kalla det. och en lite större väska, typ som en bag. )
skor. ( om det är nån som behöver skor så är det väl jag? kolla bara på mina tygskor. )
läppsyl. ( även fast jag har massa men vill ha ett sånt där som ida :-D )
present till pappa. ( han fyller ju år vilken dag som helst :-o )

det var nog det jag ska köpa :-)
inte för att jag vet hur var och när jag ska göra det men det ska bli av!
men nu ska jag ta och sova så nattinattii ! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0