friskis & svettis!

har varit en riktig tung dag idag.
det blev ju en och annan ledsen min.
tredje lektionen (?) innan lunchen så började vi kolla på en film på hemkunskapen. "super size me"! nån film som ni känner igen kanske? usch fy blä. blev bara några gurkor till lunch pga den där spyfilmen.
och blev av med mobilen efter lunch också.... -_-
aja smilegroparna kom fram direkt efter skolan då det var dags att gå till bussen med lovisa.
för idag var det ju dags för friskis och svettis igen.
vi satt oss vid centrumrondellen och väntade på borlängebussen.
sötlinus kom ut och satt sig med oss ett litet tag. :-) <3 dock inte så länge.

när vi väl var framme i borlänge så kikade vi runt lite på kupolen. och lovisa fick till och med sig ett linne hem :-)
sen så gick vi väl till donken och satt oss. jennifer kom dit också. :-) för hon skulle också vara med på friskis&svettis idag. eftersom det var vår nya lärare krisitna som skulle vara ledare. hehe.
gick väldans bra.

men när jag kom hem så trodde jag att jag hade tränat bort min träningsverk som jag hade fått från olympicaspelen. nejdå, det blev bara värre. orkade knappt gå upp för trappan, så la mig i trappan och smsade en liten sväng. haha ;-)

nu iaf så har jag nyss duschat och klippt papi!
ska kolla på lite stickmönster. för mamma ska sticka en mössa till mig och lovisa, sen så blir det nog en kofta också om jag har tur :-)
måste även läsa ut boken som är tills imorgon.
så nu har jag fullt upp. eller nästan så ;-)
vi hörs nog av imorgon? FREDAG då!
ayy, hare bra. tjaoo! smsa?



JAG OCH BÄSTA VÄN! <3

Kommentarer
Postat av: loppen

2009-09-25 @ 22:29:11
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/
Postat av: loppen

älskliiiiiiiiiiiiiing

2009-09-25 @ 22:29:39
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0