torsdag 15 oktober... (U)

inte min dag idag. verkligen inte!
började med att jag missade bussen.
men tur att mamma kunde köra mig till skolan. aldrig i livet att jag skulle gå.
men kände att jag aldrig skulle ha gått till skolan.
är ju fortfarande sjuk. yr i huvudet och ont i magen har jag haft hela dagen också.
men efter skolan iaf... så gick jag och Anna till vasahallen.
senare skulle vi kolla när Jey tränade basket, med Philip. men blev utslängda när vi kom in. he-he..
så var utanför och kikade lite med dom två och några andra...
va med Max, Anna och Philip för det mesta. men jag och Max gick iväg och satt oss på en bänk och lodade. :-)
efter ett tag så kom Jey, Johan, Anna och Philip för att Jey hade tränat klart.
satt kvar vid bänken ett tag ungefär tills vi allihopa hade frysit ihjäl. så vi gick hem till Jey. alla förutom Philip..
fick värma oss under Jey's sköna täcke medans han duschade. när han hade duschat klart så skulle dom till hemköp för att köpa nånting. men jag och Anna for hem var försig.
åkte hem och åt, sen en vaaarm dusch.
och nu sitter jag här nere på rummet, precis som vanligt.
ska blåsa håret och platta det så jag slipper göra det imorgon bitti.

blir inge Avesta för mig och Anna imorgon. Karwan skulle bort och Eddie kunde bara va med Anna en liten stund.
aja måste blåsa håret nu så att jag inte blir klar i natt. är redan trött.
hare bra.

Kommentarer
Postat av: lovisa

SV: någon som har varit elak mot emma.

2009-10-16 @ 08:20:47
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Söta ni var:) Fin blogg!

2009-10-16 @ 14:15:22
URL: http://lisanii.blogg.se/
Postat av: anna

krya på dig älskling. <3

2009-10-16 @ 15:42:09
URL: http://annalinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0