tisdag 27 oktober

godmorgon! :-)
idag är det tisdag, och jag antar att dom flesta vet vad som händer idag... ?
jo.. ska kolla på film med robin och anna -.-  
en film som vi var tvugna att ta med oss hem ifrån skolan, bara för att vi inte var i skolan när dom kollade på filmen. väldigt KUL!! tre timmar lång är den också....
dom kommer hit typ halv fyra tror jag..
innan dom kommer så hade jag tänkt duscha, och äta någonting.
den måste jag nog ta och städa. inte för att dom kommer utanför att jag har så jävla stökigt på mitt rum.. ska försöka hinna med att tvätta någonting också.

aja nu ska jag ta någonting att äta.
smsa!
puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

blir la mysigt

2009-10-27 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0