söndaggggg

nu har jag kommit hem från anna.
vi vaknade klockan halv tre. eller egentligen halv fyra om vi inte hade ställt om klockan. :-D
när vi vaknade så gick anna och åt. jag var inge hungrig så jag åt aldrig, utan låg kvar i sängen :-)
efter det klädde vi på oss och dom skjutsade hem mig för dom skulle till stalllet!
så nu sitter jag här hemma :-( trök!!
hade iaf riktigt kul igår kväll med anna och elin. och ännu roligare om vi hade gjort det vi tänkte ! :-D
och ännnnuuuu roligare om elin hade varit på.. ;-)
vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. så får väl se :-) slutar säkert med att jag bara sitter här hemma och har tråkigt.
aja, hare bra!

Kommentarer
Postat av: anna

haha, jävla elin som inte ville hänka på :D

2009-10-25 @ 19:05:49
URL: http://annalinneab.blogg.se/
Postat av: elin

haha. vadå ? jag tyckte ni kunde göra de själva, ni behövde ju inte mig ;-)

2009-10-25 @ 19:44:07
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0