skit fredag...punktpunkt

dagen började med att när vi kom till skolan så fick vi inte äta någon frukost.
för vi skulle ut och ta jävla skolkort på hela skolan. kallt och skit.
när vi kom in så hade vi TRÅKIGA lektioner. aa verkligen tråkiga.
och efter lunch skulle vi ta skolfoto. och blev det bra då ? nej det blev det inte!...

efter skolan så åkte jag, anna och ida hem till mig. lämnade alla grejer och åt lite.
sen gick vi upp mot stan, och då mötte vi johan, jennifer, lovisa och micke.
senare hamnade vi vid soft house. och där sög det.. ovanligt. fattar egentligen inte vad man gör där. men det är väl för att det kan va kul att komma ut, och ute är det iaf kallt så då går man väl dit.
men iaf så träffade vi micke, jey och några.
jey fick åka till lasarettet...... pga mig och ida.
vi la oss i soffan på varandra, och micke också tror jag. och då så hamnade jey's hand under så han bröt den. något sånt tror jag iaf.
så han ringde efter skjuts, sen åkte han till lasarettet.. :-( han är nog fortfarande där för han har inte hört av sig något mer.

runt halv tio så kom fia (ida's syster) och hämtade mig, anna, ida och kalle.
så nu sitter jag här hemma helt själv.
har precis pratat med birk i tel en stund. men la på pga att jag ska ta någonting och äta nu.
är så jävla hungrig. och sur. och alltihopa. asså åh! jävla skit fredag.
tappade datorn i golvet idag också. verkligen inte min dag.
min mössa har kommit också förresten.
H E J DÅ !!!1ettetttt!11


Kommentarer
Postat av: linnea

jag glömde att vi skulle ta skolfotto, det va därför du frågade mig hur du skulle se ut! ;)

haha, fortfarane lika smart :)

men jag VET att du vart bra, för du blir alltid bra på kort

2009-10-11 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0