s t u d i e d a g !

som sagt så har vi studiedag idag.
men ändå gick jag och stina upp klockan åtta.
vi tog på oss lite skitkläder och åt frukost.
sen satt vi oss i bilen och åkte till stallet.
i stallet så mockade jag en HEL box HELT själv! tro det eller ej. men det är faktiskt sant. :-D
stina släppte ut tolv hästar, sen gav vi dom lite mat och sådär. sen satt vi oss i klubbstugan och åt daim. hihi, och med hakan nere i golvet. eftersom det åkte en helikopter förbi. hahah :-D

runt klockan tolv så kom thomas och hämtade oss. vi åkte först hem till stina för att hämta nycklar, sen vidare hem till mig för att gå ut med sumo. vi tog en sväng upp till ishallen och stina provade på hinderbanan. hahah.
sen gick vi hem med sumo hem till mig sen hem till stina och åt lite mat.
och nu sitter vi här uppe på denise gamla rum med datorerna i knät. :-)

klockan fyra/halvfem så drar jag till busstationen och möter lovisa.
vi tar bussen och åker till borlänge och tränar på friskis&svettis!

/sandra

Kommentarer
Postat av: stina

hihi,du är duktig du ;-)

och helikptern vad vare för spec med den?

2009-10-08 @ 14:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0