pelle danielsson <3 091002!

FREDAGSMYS!!!!
äntligen helg. sjukkkkkkt vad skönt med helg!
skolan var väl som vanligt. men bara det att jag var lite gladare än vanligt. :-) eller ja, alla andra också.. dom flesta iaf...
men efter skolan så va jag med hanna en liten sväng :-)
men bussen till skäve gick klockan fem över fem tror jag. åkte med, fast klev ju av vid ishallen, lat som jag är! :-D
när jag kom hem så kom pellebabe. <3
blev fredagsmys!
gick tillsammans till stan, till våra "homies" hehe. :-)
åkte bil med linda, sofie och emil en stund också :-D
men är hemma nu iaf. men det är ju rätt självklart eftersom jag ligger och bloggar ;-)
men ska nog ta och kika vidare lite, sen ska jag nog ta och sova. är så himla trött!
men cyaa! / sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0