onsdag 21 oktober

riktigt roligt idag i skolan.
vi kollade på skinhead film på engelskan. och på no:n gjorde vi en låt. hahaha hop on the bus!
och vid lunchen så vare helt kaosat. hela skolan var där... det var ju pizza så kön tog ju aldrig slut, haha :-D

efter skolan så åkte jag väl hem som vanligt.
fick pengar av pappa, så jag gick till statiol och fyllde på min comviq mobil :-)
ska sluta använda min tre mobil, så nu använder jag bara comviq :-D
så nu sitter jag och fixar lite med nummer och sådär. och det går inte speciellt bra...
går inte att skicka över dom på något sett. så jag lä skriva ungefär 250 nummer nu... KUL!
men har ingen läxa eller så jag lä göra så det är ju lugnt ändå :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0