lördag 25 oktober

fast egentligen är det söndag nu, eftersom klockan är snart tre.
men iaf...
idag så fick jag sova ut. hur skönt som helst.
när jag vaknade så ringde jag anna och pratade i en timme. kom fram till att jag skulle sova hos henne inatt :-)
gick upp och åt och gjorde mig i ordning, sen så skjutsade papi mig till anna.
vi gick ner på stan och mötte upp jonte och philip.. sen donken hela kvällen. :-D
johan och alex kom med mopparna till hedemora också. inte riktigt vad man hade väntat sig. :-)
senare klockan tio halv elva eller nånting så tog vi sällskap med jonte wille och patrik hem.
när vi kom hem så tog vi oss nånting och åt sen gick vi till vardagsrummet och "kollade" på nån film, med elin. :-)
vi kom fram till en jävligt bra sak som vi tänkte göra inatt.
men blev ändrade planer när vi hade tvättat bort sminket. hahaha, men lika bra det :-)
nu ligger vi iaf här i sängen med kokheta datorer i knäna.
ska nog ta och sova snart. är så sjukt trött......!!!!!!!

ni får två bilder från tidigare idag.



väldigt söt bild!



en lite mindre söt bild... men bryface!


Kommentarer
Postat av: anna

hur känns det att vara snygg 24/7 ?! :-)

2009-10-25 @ 19:07:20
URL: http://annalinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0