läxor.

jag hatar läxor, dom är helt meningslösa.
SPECIELLT matteläxan som vi hade den här veckan.
vi skulle spela "chefrens pyramid" i en hel timme.
och när jag hade spelat det i 40 minuter så förlorade jag.
" din tid i chefrens pryamid är slut "
då kan dom väl ändå inte mena att jag ska spela om det där i 60 minuter? aldrig i livet.
jag säger bara... stackars dom som inte har gjort det där än.

ja nu har jag iaf gjort matteläxan. eller inte riktigt men nästan så.
och nyss så kom mamma hem med ännu mer jag ska göra.
vi ska ha hemkunskaps läxa + prov som jag lär göra.
so läxa. fast har bara ett ord kvar. "missionär" vad är det för nåt?
uppsats om förintelsen. har inte kommit någon vart på det.
läslogg 2 - förintelsen. inte det heller.

inte så mycket ändå, så borde egentligen inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0