fredag 23 oktober

blev ingen uppdatering igår när jag kom hem.
men va iaf på vasa/martin kock's öppet hus med anna och ida.
men stannade inte speciellt länge.
jag och ida gick till ica och köpte godis, sen till donken och va med jey och linus :-)
men va inte kvar på donken så länge. för vi gick hem till jey :-)
men stannade inte där speciellt länge heller, hehe.
för ida's mamma kom och hämtade oss...
så vi åkte var för sig hem. <3

fredag.... (today)
helt chill skoldag. elller någolunda iaf.
kollade klart på filmen som vi kollar på, på engelskan. " this is England "
riktigt bra film faktiskt :-) iaf vad jag tycker.
efter skolan så åkte jag hem.. gick ut med sumo...
en sväng..
men när vi kom vid grusvägen så var det nåjävla maskin som startades så både jag och sumo blir livrädda och hoppar upp i luften, och sumo rycker iväg så jag tappar kopplet och han springer hur fort som helst. och jag springer efter, men hinner såklart inte ikapp för han springer sjukt fort....
men jag ringer pappa för att han ska hjälpa mig att leta reda på han för jag hann inte se vart han sprang för han sprang så fort. fast det var någon tant som sa att han sprang neråt mot storavägen.... så jag sprang ner dit.
men nån minut senare så ringer pappa. och då så satt sumo utanför dörren hemma hos oss. så när pappa hade öppnat dörren så hade sumo sprungit in.
så himla skönt att han hittar hem nu....
för sist så slutade det med att jag pratade med polisen fyra gånger och att vi fick hämta han ända borta i västerby..

men iaf... när jag kom hem så pussade jag lite på sumo sen gick jag över till linda, för att hjälpa henne att städa lite så det gick lite fortare så vi kunde dra ut senare.
vi skulle hinna med att dra till stallet också.
så när vi hade städat klart så åkte vi till stallet. jag mockade medans hon red. :-)
när vi var klara i stallet så åkte vi moppe hem och duschade och gjorde oss i ordning och så. :-)
efter ett antal timmar så skjutsade iaf pappa oss till stan för vi skulle möta germo, alan och måns! :-)
så har varit med dom hela kvällen:-) trevligt trevligt.
och hade en liten "hemlig beundrare" som jag smsade med hela tiden också, även just nu med. göllii :-)<3

ja nu hade jag tänkt att kika runt lite, sen sova om jag kan :-)
känner på mig att imorgon kommer det bli en riktigt bra ddag :-) hehe ! <3
aja pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0