22.00 onsdag

hej hopp!
har precis kommit hem.
va ut en sväng med Birk. :-)
Linda skjutsade mig till honom när hon skulle hämta sina nyklar hos sin Mormor.
så vi fick väl upp mot stan och satt oss på en bänk och pratade om allt och ingenting. :-)
senare gick vi väl till vasahallen och kikade när dom hade basketträning, hihi! :-D
efter ett tag så kom Max och Isak. trevligtrevligt. :-)
och man kan ju inte göra någonting annat än att skratta åt dom där två! haha :-D
stack hem typ kvart i tio eller nånting. så nu sitter jag här nere på rummet och gör ingenting.
men försöker få tag på Anna, måste berätta en liten rolig sak som jag såg alldeles precis! :-D
aja ska ta och fortsätta ringa henne, sen ska jag nog ta och plugga klart med resten av grejerna.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0