vilken härligt lördag!

jajamen.
efter ha varit hemma hos micke en stund så tog jag och anna på oss jackorna och gick ut i regn vädret.
gick till preem och köpte tuggummin sen gick vi hem till malin och linus :-)
men stannade inte speciellt länge, eftersom mor och far kom och hämtade oss när dom hade sett klart på robert broberg eller något sådant. satt oss i bilen och åkte till borlänge för att äta på max.
och där inne var det ju väääääääääääldigt trevligt ska ni veta. he-he-he :-D
när vi kom tillbaka till hedemora skjutsade vi hem anna till sig och sen åkte vi hem till oss.
runt tolv va vi hemma.
för femtio minuter sen alltsoo. 

japp, lite uppdatring har ni fått nu iaf.
det blir kanske falun imorgon också. fast till lugnet och kolla när micke dömer hockey, och förhoppningsvis har jag med mig anna. och ellen kommer dit! skulle bli bra tycker jag :-)

nu ska jag ta och gå ner och sova.
gud så skönt!

hadet! puss.
/sandruu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0