vilken kanon kväll!

kvällen kunde knapppast ha blivigt bättre än såhär.
skrikit och tjoat hela kvällen långt.
dubbelt så bra som förra året! om man ändå kunde göra sånt här lite oftare, tänk vad det skulle vara kul att gå till skolan då! :-D
lägger in lite bilder imorgon, för nu ska jag sova.. är helt sjukt trött i benen. känns typ som att jag har shoppat i en vecka eller något liknande utan att sitta en enda gång.
och halsen är ju inte på topp! och det var ju faktiskt det som var meningen. ;-) hoppas bara inte jag får halsfluss som sist........
nu ska jag sova. godnaaaaaaat my friends.
btw, är LEDIGA imorgon!! gud så härligt.

Kommentarer
Postat av: anna

FYFAN VA KUL VI HADE!

OCH JAG ÄR FORTFARANDE HEEEEEEEEES :D

älskar dig babybbuybybybyb

2009-12-11 @ 00:28:04
URL: http://annalinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0