södra dalarnas cup

hejhej.
denna dag började med att jag seeeegade mig upp ur sängen. fast blev lite speed på mig senare när lovisa berättade att hon var påväg hem till mig för att hämta upp mig. så skynda fick jag allt göra.
när hon kom så åkte vi till stan för att möta felicia och carro.
senare vandrade vi till ishallen för att kika på hcoekycupen.
men gjorde dom bara sällskap en liten stund, eftersom jag skulle va med anna senare.
så kikade på två matcher tror jag.. senare åkte hon, för att hon skulle på ansiktsbehandling eller något sånt.
blev att va med matilda och alice när hon hade dragit. fast inte långt efter det så kom lovisa tillbaka till ishallen efter hon hade varit hemma hos carro en sväng.
kikade på den bästa matchen på hela dagen, emilslag :-D  vs hsk -.-
blev en till match efter det också, hudiksvall mot nått lag. sen åkte vi med micke hem, och han hade med sig nå domarpolare. nån JÄVLA vikström tydligen! :-)

nyss så har vi båda duschat och jag ska försöka packa till sälen eftersom jag inte pallat gjort det tidigare.
imorgon bitti så går vi upp till ishallen och väntar på bussen till borlänge för att shoppa lite på kupan.
sen ska vi ta bussen till hedemora igen för att kika på lite hockey, sen åker vi hem till lovisa och sover där.
för dagen efter drar vi till sälen.

jaja.. dagen har varit riktigt bra, fick ju träffa emil,mathias och ludvig, mahaha!
dagen imorgon blir ännu bättre.

nu ska jag ta och packa.
hörs någon annan gång.
pusss och hej.
btw.. så kommer micke mus till lovisa i natt, hihihihihihiihih!! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0