onsdag, snart looooov!

tjena bloggen och alla andra! :-D
dagen har varit riktigt chill.
första lektionen hade vi musik och det bestod utav så ska det låta.
andra två lektionerna innan lunch så kollade på film, och åt pop corn och drack julmust till det.
sen lunch.
efter lunchen så hade vi NO, som bestod utav sexualkunskap.
sista lektionen hade vi slöjd och då gjorde jag klart min klocka som mormor ska få i julklapp :-)
fick även julmust, skumgummitomtar och pepparkakor på slöjden.
så en helt okej skoldag faktiskt! :-D

efter skolan fick jag röra på mitt dökött och gå till idrotten för att hämta stina.
åkte hem till mig och nu sitter vi här och väntar på att pappa ska göra pannkakor åt oss. och för som dom inte vet så är min pappa king på att göra pannkakor.
slängde oss i snön alldeles innan vi klev innanför dörren också, så nu är vi blöta. :-D

nu måste jag ta och byta brallor.
byebye! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0