Julstämningen börjar komma på sin plats.

Det känns som att det bara är jag som har lite julstämning.

Men ja det är väl tur för mig iaf :-)
Det som saknas är väl knäcken. Men det håller mamma på att fixa just nu så det är också snart klar.
Senare ikväll så ska jag kika på någon film som gick på trean tror jag, klockan 21.
medan mamma och pappa kollar på bingos uppesittakväll. Fast jag ska nog ta och spela när det blir bingo och hoppas på att jag vinner någonting. Så jag lär ju antagligen missa fem minuter av filmen lite då och då. Hehe!
Nu ska jag ta och hitta på någonting att baka. Sen tar jag nog en dusch, det blev aldrig någon tidigare som jag skrev eftersom Micke vaknade och ville ha sällskap där nere en sväng.

Här får ni lite bilder också
Hejdå så länge. :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0