JULLOV!!!!!

tjenixen.
har precis kommit hem från skolavslutningen vi hade i kyrkan, åter igen.
fick betygen osv..
rätt nöjd med mina betyg, 6 vg och resten g. (y)

dagen började med att jag kom försent.. inte till skolan utan mentorn.
hatar när vi har klassvis för då kommer jag ALLTID försent.
sen rullade dagen på som vanligt.
julbord m julmust fick vi till lunch också!
sista lektionen så hade vi lite sexualkunskap, sen försökte vi komma på hur det skulle se ut i klassrummet men det gick inge vidare så hela klassen va med på en pingis tunering ist. mycket bättre!

efter skolan så åkte jag och lovisa hem till mig och käkade lite.
sen så fick vi skjuts till vasahallen för att jag skulle träffa jey innan skolavslutningen :-)
men blev en snabbis eftersom vi skulle till kyrkan på skolavslutning som jag redan berättat om. :-D

så nu sitter jag här med en räkmacka i handen som mami köpte till mig.
ska ta och sätta på mig mjukiskläder och sätta upp håret.
allt för stunden!
hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0