hemma från kupolen

hejsan svejsan.
nu har jag kommit hem från kupolen. fast det va ett tag sen.. har gjort massa saker innan jag satt mig vid datorn.
men kom hem med lite grejer iaf. julklappar till micke,birk,linus,neo,lovisa&anna, fick även med mig lite saker till mig själv.. ett rött nagellack, vantar och självklart ett par örhängen! :-D
är rätt så nöjd med det jag köpt faktiskt. :-)
så nu är alla julklappar köpta, inklappade och klara, så det känns rätt sköönt!

neo är här just nu. fast han stannar inte så länge. utan han åker hem när micke kommer tillbaka från matchen han har dömt. så tänkte gå upp till neo nu innan han drar hem. :-)
blir att testa det nya nagellacket sen också.
ha det bra.
pusshej!

Kommentarer
Postat av: anna

super kul var det! :D

2009-12-13 @ 22:17:40
URL: http://annalinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0